środa, 13 sierpnia 2014

Poruszam różne tematy?

WITAM, WITAM.

Znów mnie nie było! Tak, tak wiem. PRZEPRASZAM. A więc tak, dziś spróbuję poruszyć różne tematy. Notka będzie nie ogarnięta, bez sensu i będzie o czymś co mnie irytuje, co mnie zastanawia lub to co lubię! ;) Tak na prawdę nie mam bladego pomysłu na notkę a nie chcę zaniedbywać bloga. 

ZACZYNAM! 

1.JEDNA Z RZECZY KTÓRA IRYTUJE MNIE CHYBA NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE TO....
codzienne smucenie na Facebook'u. Raz na jakiś czas jeśli ktoś jest naprawdę smutny można dodać status: "-Smutny/a :( " Ale jeśli widzę ciągle od jednych i tych samych osób ten status to mnie bierze. DOBRA SPOKO sama kiedyś dodałam taki status ale ej nie dodaję go codziennie.Ale i tak najlepsze jest to jak ktoś pyta się tej osoby: "- Co się stało? -Nic. -No powiedz! -NIE!" KOŃCZĘ Z TYM PUNKTEM BO MOGŁA BYM PISAĆ I PISAĆ.

2.DODAWANIE 283275874369186526756189455786347 ZDJĘĆ DZIENNIE. Rozumiem jeśli te zdjęcia są dobrej jakości, są dobrze zrobione, dana osoba dobrze na nich wygląda SPOKO.Ale jeśli ktoś dodaje SELFIE"które jest mega rozmazane, niekiedy chodzi dziewczyna tylko o to, żeby pokazać "cycki" dla "lajków". 

3.TERAZ COŚ CO LUBIĘ BARDZO! Ćwieki WSZĘDZIE! Boże mam zamiłowanie do kurtek, szortów,butów i wszystkiego z ćwiekami. Tu chyba nie będę za wiele pisała ale dodam kilka zdjęć. ;)









4.PISANIE O POGODZIE NA FACEBOOK'U... Tak jak bym nie miała okna. ; )) Rozumiem jedna osoba napisze, później druga, piąta i tak dalej. Cały Facebook jest zawalony tym, że np. przed chwilą była burza więc NAPISZ O TYM NA FEJSIE. ZNAJOMI NIE MAJĄ OKIEN. :'))

A więc ode mnie na dzisiaj to tyle. ; ) Miłego końca wakacji! ; p DOBRANOC! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz