sobota, 2 sierpnia 2014

Hot 13!

Witam,witam!

Dziś stałam się "Hot 13". Dlaczego "Hot"? Przyjęło się, że gdy ktoś ma urodziny mówi się, że stał się "Hot 378346583672785" (w zależności od wieku.) Tylko gdy ktoś ma już 60 lat te określenie troszeczkę już nie pasuje.. Przejdźmy do moich urodzin! Jak je spędziłam, co dostałam, jak się czuję itp. wszystko możecie przeczytać właśnie niżej! ;p

A więc tak! Dziś 2 sierpnia 2014r. odbyły się moje urodziny.. Dobra to dziwnie brzmi... Urodziny spędziłam z rodziną. babcie, dziadkowie, ciocia z wujkiem (<---- rodzice chrzestni), kuzyni i kuzynka. Oczywiście rodzice też byli. ;p Oczywiście wszyscy jedli a my z kuzynką siedzimy u mnie w pokoju słuchając jak Justin śpiewa Happy Bithday na YouTube i płacząc. Moi rodzice tak bardzo wiedzieli, że moim marzeniem jest być "One Less Lonley Girl" dostałam od Nich wianek. Te urodziny były naprawdę spoko! : ) Na zdjęciu niżej jest właśnie wianek który dostałam.
Przejdę do reszty prezentów. : ) 
Od Babci i Dziadka dostałam pieniądze, tak samo od drugich Dziadków.
Od Rodziców chrzestnych dostałam zestaw kredek z ołówkami,pastelami itp.+ pieniądze.
Od Mojej kochanej Kuzynki dostałam pomadkę, perfum z Adidasa i żel pod prysznic.
Od Wujka i (przyszywanej) Cioci dostałam mamby i zestaw z Adidasa.
Od Rodziców dostałam wianek ze zdjęcia wyżej, sweter (który będzie moim ulubieńcem) i pieniądze. : ) 
 
Wszystkie prezenty na zdjęciach niżej. ; )

Sweter od rodziców ;3

Zestaw od Cioci i Wujka ^^

Pomadka od kuzynki c;


 Perfum i żel od Kuzynki ;>
 I jedno z najlepszych na koniec, kredki od Rodziców chrzestnych. : )

Mam nadzieję, że notka się podobała! : ) Dobranoc i udanego (niestety) ostatniego miesiąca wakacji! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz