sobota, 26 lipca 2014

TMI Tag!

Cześć! ; )

Teraz wszyscy odpowiadają na te "TMI Tag'i " No to stwierdziłam, że może być śmiesznie i też podpowiadam. ; ) ZAPRASZAM! : )


1.Co masz na sobie?
Koszulkę do spania.

2.Czy kiedykolwiek się zakochałaś?
Hymm.., jak każdy. ; )

3. Czy kiedykolwiek miałaś ' straszne zerwanie '?
Tak..

4.Ile masz wzrostu?
175cm. ^^

5.Ile ważysz? 
54/55kg. ; )

6.Jakieś tatuaże?
Na razie nie ale są w planach. ; )

7.Jakiś piercing?
Dwa tunele po 10mm + 2 dziurki dodatkowo w prawym uchu.

8.OTP? (one true pairing) *czyli ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
Chyba nie mam ulubionej znanej pary. ; )

9.Ulubiony program/serial?
Kiedyś Hannah Montana a tak to nie oglądam czegoś nałogowo. ; D

10. Ulubiony zespół?
happysad

11. Coś czego Ci brakuje?
Grecji,Plaży i tanich żelków HARIBO.
  
12.Ulubiona piosenka?
Ta wpadła mi w ucho ---> Sam Smith- Stay with me ;)

13.Ile masz lat?
Hyhy za parę dni 13. ; )

14.Znak zodiaku?
Lew mrr. ; D

15.Czego szukasz u partnera?
Tego, żeby był gdy Go będę potrzebowała, zrozumienia,miłości i przyjaźni. ; ) 

16.Ulubiony cytat?
"Biec. Bez celu. Byle gdzie. Przed siebie. Po marzenia." : ))

17.Ulubiony aktor?
Jakub Gierszał.

18.Ulubiony kolor?
Beżowy, jasny róż, czerwony.

19.Głośna muzyka czy cicha?
Głośna! ; )

20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Do swojego osamotnionego pokoju, kładę się, puszczam po raz 286726534871895 jakiś smutny film i umieram w samotności. 

21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Bez mycia włosów to tak z 15 min. A nawet jeśli mi się chce to z 30-40 min. ^^

22.Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
30 min. ; )

23.Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Tak z kuzynką codziennie jak byłyśmy małe. ;-;

24. TURN ON- Co Cię kręci/ co Ci się podoba u chłopców?
Tunele, niebieskie i zielone oczy *.*, charakter, styl. 

25. TURN OFF- Co Ci się nie podoba u chłopców?
Jak nie dbają o higienę, nie szanują innych itp.

26.Powód dla którego dołączyłaś do Blogspot? 
Zawsze chciałam prowadzić bloga.; )

27.Czego się boisz?
Zbyt skomplikowane. Odpowiedź zachowam dla Siebie. ; )

28.Kiedy ostatnio płakałaś? 
Ostatnio jak filmy oglądałam. ; )

29.Kiedy ostatnio powiedziałaś komuś 'KOCHAM CIĘ' ?
Dzisiaj. ; )

30.Ostatnia przeczytana książka?
"Dynastia Miziołów"

31. Książka którą aktualnie czytasz?
"Trzy metry nad niebem". 

32. Co ostatnio oglądałaś? 
YouTube. ; )

33.Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Mama. ; *

34.Relacja między Tobą a Osobą której ostatnio wysłałaś sms'a?
Spoko są. ; )

35.Ulubiona potrawa? 
ŁAZANKI! ; )

36.Miejsce które chcesz odwiedzić?
Paryż. ; )

37.Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Łazienka. ;D

38.Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Podoba mi się 875127358189764 chłopaków ale nie jestem zakochana ani zauroczona. ; )

39.Ostatni raz gdy kogoś pocałowałaś?
Moją kotkę. ; 3

40.Kiedy ktoś ostatni raz Cię obudził?
Rano mama mnie dobudziła. ; )

41.Ulubiony smak?
MALINA,MALINA,MALINA.

42. Na jakich instrumentach grasz?
Nerwy się liczą?

43.Ulubiona aktorka?
Magda Berus.

44.Ulubiona część biżuterii?
Pierścionek.

45.Ostatni uprawiany sport?
Jeśli przez dłuższy czas to zapasy przez rok w 4 kl. a tak to siatkówka wodna.

46.Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? 
Miley Cyrus- The Climb pod nosem nuciłam jak leciało. ; ) 

47.Jaki masz rozmiar buta?
39/40.

48.Twoja szczęśliwa liczba?
`3` : )

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodziną. ; ) Babcia miała urodziny. ; )

50.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
KAŻDY! ; )


Mam nadzieję, że się podobało! Zapraszam za pewien czas na następną notkę! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz