poniedziałek, 2 marca 2015

Wielki powrót? A może jednak.

Cześć i czołem!

Dawno mnie tutaj nie było. Ale powracam! Dużo się działo tak ogólnie.
Może napiszę mniej więcej coś o szkole, klasie, znajomościach itp. Jak zwykle pełno zamieszania, nic nie trzyma się niczego, i no.
Co do szkoły, hmm. Lekcje zazwyczaj do 15. 3 godziny zajęć artystycznych, historia sztuki i to co w innych szkołach. Głowy nie urywa. Ale lubię ludzi w tej szkole.
Mamy szafki, woow. Klasa jak klasa. Są grupy, ale dużo ze sobą rozmawiamy. Jesteśmy w miarę blisko ze sobą.

Ostatni tydzień jestem chora. Chodź w sumie 2 tygodnie, ale ten tydzień zatwierdzony przez lekarza. Jest okej.

Odchodząc od tematu szkoły a znajomych...
Oczywiście u mnie są to znajomości internetowe bo do takich jestem stworzona. Każdy mnie przestrzega, ale mam "kilku" przyjaciół, których poznałam przez internet i im ufam.
Kilku czyli 2-3 osoby mi bardzo bliskie.

Może coś do przyjaźni przez internet.
Radzę Wam uważać na osoby w sieci itp. Nie każdy jest zły, fałszywy i chcę tylko jednego ale warto uważać.
TRZYMAM KCIUKI ZA WSZYSTKIE PRZYJAŹNIE INTERNETOWE, i życzę Wam z całego serca pierwszego spotkania się ze sobą. :)

To chyba na tyle. Będę starała się być obecna, dodawać nowe notki, pisać jakieś krótkie wpisy i dodawać zdjęcia.
Postaram się nadrobić to co działo się wcześniej.
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz